Το έργο "Θεωρία της Αλλαγής'' η χρήση της τέχνης του ρητορικού λόγου ως καινοτόμου εργαλείου στην εκπαίδευση και κατάρτιση των παιδιών μεταναστών στη γλωσσική μάθηση, την ενδυνάμωση και τις δραστηριότητες κοινωνικής ένταξης συνεχίζει δυναμικά με νέες δράσεις.
Η εκπαίδευση στο Μιλάνο που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο στο πλαίσιο υλοποίησης του WP3, στόχευε στην ανάπτυξη ενός καινοτόμου εκπαιδευτικού υλικού και δράσεων ενδυνάμωσης για την υποστήριξη της ένταξης παιδιών και νέων μεταναστών στην εκπαίδευση. Περιελάμβανε διαδραστικά εργαστήρια με θεματικές όπως η εκμάθηση γλωσσών, ο ρητορικός λόγος, η συμμετοχή των παιδιών και οι κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες.
Τα βασικά στοιχεία ήταν ένα Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο με κατευθυντήριες οδηγίες για την ενίσχυση της συμμετοχής και των κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων παιδιών μεταναστών, μία Τράπεζα Παιχνιδιών με δραστηριότητες για ηλικίες 10–18, που ενισχύουν τη γλωσσική μάθηση και τη συναισθηματική νοημοσύνη, ενδυνάμωση επαγγελματιών: κατάρτιση 200 εκπαιδευτικών και youth workers με βιωματική μεθοδολογία και διαδικτυακά εργαστήρια (4 συνεδρίες) για κοινή κατεύθυνση στην εφαρμογή.
Με την έναρξη του WP4, που αποσκοπεί στη διευκόλυνση της εκμάθησης γλωσσών για ανηλίκους και στην ενδυνάμωσή τους, καθώς και των γονέων τους, μέσα από κοινωνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες, το πρόγραμμα περνά στο πεδίο, προσφέροντας βιωματικά εργαστήρια, καθοδήγηση και δραστηριότητες που ενισχύουν τη γλωσσική ανάπτυξη, τις κοινωνικές δεξιότητες και τη διαπολιτισμική κατανόηση. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις γλωσσικές δεξιότητες των ανηλίκων και να αυξήσουν τη γνώση τους σχετικά με τα δικαιώματά τους, ενώ παράλληλα προωθούν την κοινωνική τους ένταξη, όπως αναπτύχθηκαν στο WP3. Επιπλέον, οι γονείς ενδυναμώνονται μέσω εκπαιδευτικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων που αυξάνουν τη γνώση τους για τα δικαιώματά τους, βελτιώνουν τις γονεϊκές τους δεξιότητες και τους υποστηρίζουν στην ένταξή τους στην κοινότητα.
Για περισσότερες πληροφορίες ή για να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα, επικοινωνήστε μαζί μας στο ekfrasi@ekfrasi.gr ή επισκεφθείτε τη σελίδα του Theory of Change.
Η εκπαίδευση στο Μιλάνο που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο στο πλαίσιο υλοποίησης του WP3, στόχευε στην ανάπτυξη ενός καινοτόμου εκπαιδευτικού υλικού και δράσεων ενδυνάμωσης για την υποστήριξη της ένταξης παιδιών και νέων μεταναστών στην εκπαίδευση. Περιελάμβανε διαδραστικά εργαστήρια με θεματικές όπως η εκμάθηση γλωσσών, ο ρητορικός λόγος, η συμμετοχή των παιδιών και οι κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες.
Τα βασικά στοιχεία ήταν ένα Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο με κατευθυντήριες οδηγίες για την ενίσχυση της συμμετοχής και των κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων παιδιών μεταναστών, μία Τράπεζα Παιχνιδιών με δραστηριότητες για ηλικίες 10–18, που ενισχύουν τη γλωσσική μάθηση και τη συναισθηματική νοημοσύνη, ενδυνάμωση επαγγελματιών: κατάρτιση 200 εκπαιδευτικών και youth workers με βιωματική μεθοδολογία και διαδικτυακά εργαστήρια (4 συνεδρίες) για κοινή κατεύθυνση στην εφαρμογή.
Με την έναρξη του WP4, που αποσκοπεί στη διευκόλυνση της εκμάθησης γλωσσών για ανηλίκους και στην ενδυνάμωσή τους, καθώς και των γονέων τους, μέσα από κοινωνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες, το πρόγραμμα περνά στο πεδίο, προσφέροντας βιωματικά εργαστήρια, καθοδήγηση και δραστηριότητες που ενισχύουν τη γλωσσική ανάπτυξη, τις κοινωνικές δεξιότητες και τη διαπολιτισμική κατανόηση. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις γλωσσικές δεξιότητες των ανηλίκων και να αυξήσουν τη γνώση τους σχετικά με τα δικαιώματά τους, ενώ παράλληλα προωθούν την κοινωνική τους ένταξη, όπως αναπτύχθηκαν στο WP3. Επιπλέον, οι γονείς ενδυναμώνονται μέσω εκπαιδευτικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων που αυξάνουν τη γνώση τους για τα δικαιώματά τους, βελτιώνουν τις γονεϊκές τους δεξιότητες και τους υποστηρίζουν στην ένταξή τους στην κοινότητα.
Για περισσότερες πληροφορίες ή για να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα, επικοινωνήστε μαζί μας στο ekfrasi@ekfrasi.gr ή επισκεφθείτε τη σελίδα του Theory of Change.
